Welkom bij Mijn Westfriesgasthuis

Overal en altijd toegang tot uw medisch dossier: dat is Mijn Westfriesgasthuis. Via een beveiligde website kunt u delen van uw medisch dossier inzien. U kunt onder meer uitslagen bekijken, behandelverslagen lezen en afspraken inzien.

​​​​Wat staat er in Mijn Westfriesgasthuis?
 

  • ​Persoonlijke gegevens
  • Agenda met geplande en afgeronde afspraken
  • Delen uit uw dossier
  • Uitslagen
  • E-consult
  • Folder over uw behandeling

Let op: uitslagen direct zichtbaar
In Mijn Westfriesgasthuis zijn uitslagen van medische beeldvorming en pathologie na 7 dagen beschikbaar. Andere uitslagen zijn direct beschikbaar. Hier kunnen ook gegevens bij staan die nog niet definitief zijn. Of die uw zorgverlener nog niet met u heeft besproken. Dat kan soms moeilijk zijn. Wilt u de uitslagen liever persoonlijk horen? Wacht dan tot uw volgende afspraak. Uw zorgverlener vertelt dan precies wat de informatie betekent. Maakt u zich zorgen? Neem dan contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent.

Veilig inloggen met DigiD en sms-controle
Wij willen uw gegevens zo goed mogelijk beschermen. Daarom maakt Mijn Westfriesgasthuis gebruik van de meest veilige inlogmanier: DigiD met sms-controle. Als 1e stap moet u uw DigiD gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Daarna ontvangt u als extra controle een sms met code waarmee u kunt inloggen. Zo kunt alleen u bij uw persoonlijke medisch dossier.
Heeft u geen DigiD? Dan kunt u deze hier aanvragen
Heeft u geen mobiele telefoon om een sms-code te ontvangen? U kunt sms-controle ook aanvragen voor uw vaste telefoonnummer. U ontvangt dan een gesproken sms-bericht op dat telefoonnummer.

​Privacy
Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens. Persoonsgegevens worden verwerkt en beveiligd op zo’n manier dat wij voldoen aan de wettelijke eisen van de Wet Bescherming Persoonsgegevens, de Wet Geneeskundige Behandelovereenkomst en andere relevante wetten en regelgeving.

 Meer informatie

Hoe werkt het precies? U vindt het in de

 ‭(Verborgen)‬ Niet bereikbaar

Vanwege een technische storing is Mijn Westfriesgasthuis tijdelijk niet bereikbaar.
Onze excuses voor het ongemak.

 Wat vindt u?

Uw mening is belangrijk voor ons. Alleen zo kunnen we Mijn Westfriesgasthuis verbeteren. Wilt u ons helpen door een vragenlijst in te vullen? Dat duurt drie minuten.

 Vragen?

Lees hieronder de veel gestelde vragen over

Heeft u geen antwoord gevonden? Vragen over het gebruik van het portaal kunt u ook stellen aan het patiëntenservicepunt, bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.15-16.30 uur via 0229-257613 of patientenservicepunt@westfriesgasthuis.nl​.

Inhoudelijke vragen kunt u bij een volgend bezoek voorleggen aan uw zorgverlener.

Door in te loggen op Mijn Westfriesgasthuis gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.

Mobile Menu
Zoeken.